Nämen hej där!

Börjar detta inlägg med att säga ett speciellt hej till Filippa, min trogna läsare. Så jag hoppas att du inte missar det här nu! :)

Det var ju ett bra tag sedan jag kollade in här sist.. Det har hänt en hel det under den tiden också. Det har varit jul, jullov, nyår och sista terminen i skolan har börjat! Det var helt fantastiskt skönt med jullov, men lite sorgligt också med tanke på att det var mitt sista jullov.. Men det var ett av de bästa lov jag haft faktiskt. Spenderade julafton hos mamma och massa andra. Åkte någon dag senare upp till Åre med pappa, Effie, min kära syster, Lillis och Jacob :) Vi hade det bra trots det dåliga vädret. Vi firade nyår på Werséns med fördrinkar, fyra rättes och därefter fest på deras nattklubb. Ååå jag längtar redan nu tills sportlovet som är vecka nio och då åker vi tillbaka till mitt andra hem :) Kommer ligga nere i spat, åka skidor och äta massa gott-det vanliga så att säga ;)

Lite tråkigt att skolan har börjat igen, men ändå skönt eftersom det är sista terminen, vi har lugnare schema, skönare lektioner och allt känns faktiskt ganska bra :) Hoppas det går bra med alla betyg och sånt nu bara.

Är på väg hem nu, fick med mig ett par byxor hem :) Måste plugga psykologi eftersom jag har prov imorgon. Puss på er, bjuder på en massa bilder nu! ❤


Kommentarer
Postat av: Filippa

:D:D:D:D:D:D!! Bra fortsätt! Ge mig något att läsa om dagarna! <3

2013-01-30 @ 16:21:39
URL: http://ffll.blogg.se
Postat av: Ida

:D Jag kan försöka Filippa!! <3

2013-01-30 @ 16:54:29

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback