Sjuk

Jag har nog aldrig mått så dåligt som jag gör nu, har typ influensan eller något annat skit. Började känna mig dålig i söndags när jag vaknade men tänkte absolut inte så mycket på det. Så jag åkte iväg till träningen och tränade på. På vägen hem kände jag mig helt slut och frusen och sedan dess har det bara blivit sämre. Jag har ingen energi, har inte ätit på typ tre dagar, kan knappt röra mig för jag har så ont i kroppen, kan inte andas helt bra pga min förkylnings astma som alltid lyckas komma fram i samband med att jag är sjuk. Ahh, jag blir galen! Badar ungefär sex gånger per dag bara för att tina upp mig. Fryser så att jag skakar och ett varmt bad verkar vara det enda som kan tina upp mig. Och som pricken över i:et så är min mobil paj. Den stänger av sig, ljudet funkar inte osv.

Haha, roligt inlägg det här blev då. Men jag är verkligen inte på humör, tvingade mig själv att göra något, egentligen orkar jag inte, men det blev i alla fall ett inlägg :) Blev på lite bättre humör nu när min fina topp precis trillade ner i brevlådan :) ❤

Min söta fina topp som jag tänkte ha på fredag om jag är frisk... Men det tvekar jag på :(


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback