Ingen rubrik

Det gick ju sådär med bloggandet, men jag kommer nog skriva lite då och då när jag känner för det :)

Nu har jag blivit 19 då, firade det med middag med massa underbara vänner hos mig och sedan blev det utgång :) Jag och Jacob drog dock hem ganska tidigt, men det var det värt ;) Hehe :) Blev därefter lite efterfest hos mig igen och vi höll väl på till fyra halv fem.

Idag var jag och tränade igen, första gången på två veckor för mig faktiskt. Har inte mått så bra så jag valde att ta en liten paus, men nu är jag tillbaka igen :) Ska snart fixa middag med Felicia, potatis kroketter och oxfilé blir det för oss ikväll. Mumms! Puss på er ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback