Aaaj!

Åå fy vilken jobbig fast ändå skön dag det här har varit! Kort sagt så har den sett ut så här: Vaknade upp med Jacob imorse, mötte upp Ida tillsammans med syrran och åt thai. Fikade på waynes med Fillan, Ida och Andrea, kollat i affärer, ätit donken OCH haft en extremt jobbig tandvärk. Kände det redan igår, att jag började få skitont i en tan men tänkte inte så mycket på det. Men sen när jag vaknade imorse var det ännu värre och så fort jag äter något får jag panik ont! Vet typ inte vart jag ska ta vägen, skulle nästan kunna gråta för att det för så ont. Det lär ju vara någon inflammation eller något liknande, så imorgon ska jag ringa till tandläkaren och boka tid för en liten check up.
Förövrigt så har jag städat lite i mitt rum, fixat med sladdar och allt möjligt. Äntligen! Haha. Väntar på middag nu och som det ser ut nu blir det bara en lugn kväll med familjen. Puss på er!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback