Power Walk

Börjar faktiskt gilla hösten lite nu, det är trots allt ganska mysigt! Efter att ha kollat på det sista avsnittet som än så länge finns ute av Gossip girl så gjorde jag och Felicia lite soppa till typ mellis. Efter det gick vi ut och tog en pw. Riktigt skönt att komma ut i den friska luften och det mysiga mörkret. Vi gick längst Strandvägen och mot Djurgården, hur mysigt som helst! Såg att dom redan nu har börjat med julpyntet i träden vid Strandvägen, det fattades bara snö så skulle vem som helst kunna tro att det var jul ;) Aja, nu ska jag läsa ett kapitel i min psykologi bok, jag har prov efter lovet men känner att det är lika bra att börja nu så jag verkligen klarar det :) Sedan ska jag nig faktiskt gå och lägga mig. ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback