Ny vecka

Vad hände med det ganska härliga, friska, soliga höstvädret som var förra veckan? Denna vecka börjas med regn och kyla, usch!
Ska jag vara ärlig så glömmer jag faktiskt bort bloggen lite ibland, som nu tillexempel. Jag har haft massa annat att tänka på och då hamnar bloggen lite åt sidan. Men jag ska försöka fortsätta ungefär där jag lämnade sist, dvs onsdag. Efter min underbara dag och det jag skrev i inlägget under så gjorde jag faktiskt inte så mycket, jag satsade på att komma upp till skolan dagen efter. Kände att min närvaro inte var den bästa förra veckan så jag kände mig nästan lite tvungen att gå till skolan i torsdag då vi har heldag. Heldagen slutar i alla fall med att det ändå bara blev en halvdag för mig och Filippa :) Vi åt lunch på waynes och sedan skulle vi till banken för att fixa ett bankkonto till vårt UF företag. Vi blev alltså tvungna att skippa våra två sista lektioner. Mötet gick bra förutom att både jag och Filippa höll på att somna på mötet, båda var verkligen trötta. Men vi kämpade mot vår trötthet och kollade i affärer i någon timme innan vi sedan gick hem till mig och la oss framför tv med naturgodis. Både jag och Filippa somnade ganska snabbt i soffan och vi sov i ungefär tre timmar vilket var extremt skönt och välbehövligt. Lite senare kom Jacob och vi åt middag, fortsatte kolla på tv och sedan gick vi och la oss. Jag hade dock väldigt svårt att sova, det kanske berodde på att jag sov tre timmar tidigare på eftermiddagen, en lite för lång power nap alltså ;) Jacob sa redan på torsdagkväll att han skulle göra allt för att jag inte skulle gå till skolan utan istället ligga kvar i sängen och mysa med honom. Mitt svar var: du kommer nog utan problem lyckas med det. And guess what?.. Han lyckades, jag kom aldrig iväg till skolan. Haha, så kan det gå :)
I lördags gick jag upp ganska tidigt för att äta lite och så innan det äntligen var dags för min första träning igen sedan det att jag skadade foten. Ååå vad skönt det är att vara igång igen, jag har verkligen saknat träningarna. Satte flickis sträckt för första gången också! :) Aja efter träningen åkte jag tillsammans med Lillis och Felicia hem till mamma för att fira både Joel och Felicia som har fyllt år :) Vi åt och drack gott. Senare på kvällen åkte jag och Felicia hem till papi igen och möttes av en lite vildare fest ;) Haha. Somnade ganska sent denna kväll men det blev en ganska lång sovmorgon på söndagen så det jämnade ut sig. Jag och Felicia hade en liten shopping dag i söndags innan jag, Felicia, pappa och Effie gick på bio och såg taken 2 som inte alls var lika bra som jag hade hoppats på. Därefter blev det en god middag på Broken :)
Nu ligger jag i sängen, helt slut efter dagen. Jag vill bara sova nu och fet ska jag göra. God natt! ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback