Love this day!

Hej på er! Den här dagen har varit helt underbar och jag känner mig verkligen glad! Vilket jag faktiskt inte har gjort på så länge. Valde att ta lite sovmorgon idag tillsammans med min prins, han gick och köpte thai mat medan jag låg och sov så när jag vaknade fanns det thai mat och en bakelse och en sockerkringla till mig :) Helt underbart! Dagen hade absolut inte kunnat starta bättre. Vi låg i soffan och kollade lite på tv och sedan gick jag på ett litet möte bara, hoppas det går bra.. :) Sen hämtade jag ut mitt paket som låg och väntade på mig. Blev ännu gladare när jag fick se hur fina mina nya älsklingar var, mina nya skor alltså :) Haha. Nu är jag hemma igen och ligger i sängen och ska bläddra lite i cosmo tänkte jag. Puss på er! ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback