Lördag

Har precis varit och tränat i tre timmar, riktigt kul faktiskt! Idag körde vi bland annat lite dubbla, haha, jag som inte har kört det på typ åtta månader lyckades ganska bra ändå :) Satte min helskruv idag också! Äntligen börjar den komma, samma sak med flickis sträckt. Klarade det ju för förta gången för en vecka sedan och idag körde jag lite igen, det börjar närma sig något.. :) Har precis duschat och ska börja fixa mig lite för kvällen nu. Ska först hem till mamma och träffa alla syskonen och äta middag och så och sedan får vi se vad som händer :) Juste.. Jag är så dålig att jag shoppade massa mer i veckan. Haha, aja! Puss på ett tag! ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback