Hemma från träningen

Kom hem från träningen för ett tag sedan, på fredag åker vi till Gotland och tävlar! :D Woho! Om jag ska vara ärlig så har jag inte alls varit sugen på att åka med tanke på allt som har hänt nu under den senaste tiden. Men det är bara att ställa upp för laget och ge allt! Jag måste öva på friståendet på egen hand nu med tanke på att det var sista träningen idag innan tävlingen. Jag ska kolla på massa videos, öva, öva och öva. Nu på tunnelbanan på väg hem så skrev jag upp stegen, så jag tror ändå att jag kan det. Problemet är bara kombinationen av både armar och ben, det blir kaos i mitt huvud. Men det gäller bara för mig att öva helt enkelt! ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback