Natti

Riktigt lång dag idag. Hade för det första heldag i skolan. Kom knappt upp imorse när vi började vid nio. Satte på mig något väldigt skönt och körde på mina UGGS till det, en riktig mysoutfit blev det idag. Efter skolan fick jag, Filippa och Madde tiöl ett dagis och bad om hjälp om en sak till UF. det kommer nog bli bra, så vi ska tillbaka dit imorgon. jag åkte hem till mamma och åt lite mat, hängde med småsyskonen och så. träffade även Jacob en snabbis :) När jag kom hem igen åt jag middag och tog ett långt och skönt bad. så himla underbart! Nu ska jag faktiskt sova, kommer nog somna snabbt med tanke på hur trött jag är just nu. Har planerat lite för helgen idag också. Träning på lördag, middag hos Mami och därefter utgång. Woho! Är skittaggad faktiskt! :) Jaja, nu ska jag lägga mig. ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback