Torsdag

Heej på er! Jag håller på att städa lite i mitt rum just nu, tvättar kläder och sängkläder. Damsuger och puttsar lite saker. Sånt som man måste göra ibland. Skulle egentligen behöva gå igenom mina garderober och byrå också, men det tar jag inte idag.
Jag har varit i skolan idag, skulle egentligen börja klockan åtta men när jag vaknade imorse av att klockan ringde så kännde jag mig helt matt och hade verkligen inga krafter över huvudtaget. Så jag skippade första lektionen och sov vidare ett tag. Redan igår sa jag till Liv att jag började känna mig lite sjuk, och ja det är jag idag. Jag är helt genomförkyld. Jag förstår inte vad det är med mitt imunförsvar just nu, det känns som att jag har varit mer sjuk än frisk 2012. Inte bra alls! Så jag hoppas att det sker en förändring på det här nu. När jag kom till min lektion så hade jag ingen röst alls. Men den kom som tur tillbaka efter ett tag, så nu kan jag i alla fall prata. Jag, Liv och Filippa åt thai ute idag till lunch så himla gott och skönt att sitta ute. Visserligen var det inte så soligt men det var ändå varmt så det var riktigt skönt :) ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback