Rubrik

Det känns verkligen som att jag inte har varit hemma på närmare en vecka, eller typ tre dager i alla fall. Detta har säkert något att göra med att min dag har varit så lång. Gick upp strax efter sex imorse för att fixa allt till uppvisningen. Uppvisningen höll på från halv nio till halv tre och direkt därefter åkte jag hem till mamma för att fira Ville. Duschade och fixade mig lite snabbt innan alla andra kom. Vi åt middag och efterrätt sedan pysslade jag lite med Isa. Vi målade, klistrade och gjorde armband. Sen blev det lite gymnastik med Linust faktiskt. Ska ta med honom på någon träning sen så att han kanske blir lite mer intresserad, för han är ändå duktig! :) Jag och syrran tog bussen hem och vi kom hem för ett tag sedan. Får se vad jag gör av resten av kvällen men jag känner att jag typ måste hitta på något i alla fall. ♥
Så här fina var vi på uppvisningen idag. Jag hade sminkat Liv men jag kände att jag bara sattsade på håret istället. Det fick jag tuperat och fint av Amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback