Riktig mysdag!

Har haft en riktigt mysig dag idag! Dagen började med thai mat tillsammans med Felicia, Lillis, Ida, Alice och Andrea. Åkte sedan vidare till Landurée med Felicia och Linnéa, men vi alla tre ville bara ha kaffe så det slutade med att vi satte oss på Grodan istället. Därefter blev det lite shopping fick med mig ett skitfint glittrigt nagellack som jag kan visa på bild senare :) Kom hem för ett tag sedan då jag och Felicia gick ner till birger jarlsgatan och åt middag på Kofi. Så mysigt! En helt perfekt mysdag med andra ord :)
Nu ligger jag i sängen och kollar på BB ♥
Som Felicia sa så borde jag ha en extra tröja i väskan med tanke på hur mycket jag spiller när jag äter.. Haha








Haha, sista bilden!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback