Pallar inte

Herregud! Jag är verkligen inte på humör för någonting. Idag mötte jag upp Madde på waynes vid halv tolv för att plugga mette. Filippa kom även dit, vi käkade pastasallader och pluggade stenhårt i några timmar. Vi åkte till skolan för att ha psykologi, men vi hade såklart ingen lektion. Min vanliga tur. Vi satte oss och pluggade lite med matte på fördjupningen men en lärare som hjälpte oss. Men all den tid jag har lagt ner på pluggandet idag verkar ha varit heelt onödig. Orkar verkligen inte. Jag kunde istället ha pluggat något annat som åtmindstånde skulle vara till hjälp. Aja, jag är skitsur i alla fall. Och nu är jag både hungrig och så måste jag plugga ännu mer.
Har så himla mycket att göra imorgon! Jag ska vara i skolan för att skriva ett prov för jag har chans att få VG. Sedan måste jag leta upp min lärare för att byta mina individuella val till trean. Jag och Filippa ska plugga rättskunskap och idrott, äta lunch och ha ett muntligt seminarium på psykologin. Och utöver detta en lektion till. Jag längtar redan nu tills att morgondagen är över! ♥
Slänger in lite bilder från igårkväll på mig och Felicia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback