Middags tips?

Är det något jag verkligen älskar så är det att äta ute, eller köpa med mig mat hem. Det är både mysigt att gå ut och äta och få lyxa till det lite med att slippa laga mat osv. Eller bara att springa in någon stans och beställa det man vill ha och sedan gå hem och lägga sig i soffan och äta. Det ska jag göra idag. Vilket jag i och för sig har gjort de senaste dagarna nu, så himla skönt. Jag klagar inte! :) Jag börjar dock få lite dålig fantasi om vad jag ska handla bara, thai, indiskt, donken, taco, sallad och massa annat har det blivit de senaste dygnen. Frågan är bara vad jag ska köpa idag, min fantasi är somsagt borta. ♥
Hittade en bild på mig från i sommras

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback