Måndag

Förlåt, förlåt, förlåt för den hemskt dåliga uppdateringen. Har ingen ursäkt till varför den är så dålig just nu. Men jag berättar lite saker nu ;)
I lördags var ju jag på träning först sedan åkte jag hem och åt middag med familjen. Jag och Felicia hade redan innan pratat om att vi skulle ut och jogga eller ta en power walk så det gjorde vi efter middagen. Blev typ djurgården runt eller något :) Skitfint att springa längst vattnet och fullmånen som var så underbar då. När vi kom hem så snackade vi om att följa med Fredrik ut men jag kännde mig verkligen helt död så jag funderade på att stanna hemma. Men kvällen slutade på Laroy och jag hade skitkul. Så jag gjorde nog rätt val där :) Alla som var ute sov sedan hemma hos Fredrik och dagen efter var jag väldigt trött. Sov ganska länge, åt skräpmat med syrran och Fredrik, skulle kolla på desperate men jag somnade. Sedan pkte jag i alla fall hem och sov ännu mer ;)
Idag har jag varit med på kubb turnering, haha, jag var sämst, men det var kul ändå! :) Köpte med mig thai mat när jag var påväg hem och nu ligger jag i sängen och kollar på BB med en kopp té i handen :) Orkar inte tänka på så mycket annat just nu.. Så té och BB är perfekt! ♥
Slängen in en bild från skivan jag var på valborg. Inte den finaste bilden kanske menmen. Isabel, Andrea, jag och Ida :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback