Måndag

Då börjar denna måndag lida mot sitt slut då. Har haft en riktigt lång dag idag, började klockan åtta imorse med idrott ute i det fina vädret. Synd bara att det blåste så kallt annars kunde det ha avrit riktigt skönt. Vi har pratat massa om studentskivan idag på coachtiden, det lutar mot Pure för vår del. Tror det kommer bli bra, nu är det ju typ bara ett år kvar. Så himla skönt! Men det tar ju tyvärr ett tag tills det är dags, men ändå! :) Har nu på kvällen gått runt på stan en hel del och tog en kaffe. Trots att det inte var så jättevarmt ute så har det ändå varit skönt :)
Igår var jag på bio och såg project x som jag blev tipsad av att se från min syrra. Den var ganska bra faktiskt :) Imorgon är det tisdag och sedan går jag bara i skolan på onsdag också sedan är vi lediga, hur skönt som helst! Hoppas det är fint väder imorgon så att man kan sätta sig på ballkongen och sola lite efter skolan eller något :)
Nu ska jag kolla på sista avsnittet av desperate. Kan verkligen inte fatta att det verkligen är det sista avsnittet. Det sista som någonsin kommer att göras. Jag hoppas verkligen att det slutar bra, annars blir jag riktigt besviken. Har ju trots allt tagit mig igenom hela åtta säsonger. Visserligen har det varit åtta säsonger av lycka, riktigt bra serie alltså!! :)
Nu ska jag fixa naglarna ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback