Lördags

Åt supergod middag och efterrätt hos mami i lördags :) Hon fixade mina och Felicias naglar också, så dem var fina innan jag skule till Filippa. Strax innan åtta gick jag hem till Liv för att fixa mig, vilket tog lite längre tid än planerat. Jag, Liv, Simon, Norton och Ville tog en taxi hemifrån Liv vid halv tio ungefär och var hos Filippa strax efter det. Alla som var på festen, eller de flesta ville kolla på melodifestivalen. Men jag och Liv var inte alls så taggade på det där så vi gjorde massa annat under tiden. Åååå! Fick lite minnen tillbaka från förra sommaren när allt började. Då jag och Liv började med våran grej om att slå rekord hela tiden, haha! Men det märktes ju att vi inte hade gjort det på länge för vi var verkligen inte så bra som jag hade hoppats på ;) Så vi måste öva lite mer på det där Liv!! :) Aja, det blev lite drama som vanlig men det slutade i alla fall med att vi tog en taxi tillbaka till söder, handlade lite mat med oss hem till Liv och så spenderade jag natten där. Sov till typ fem dagen efter. Kanske inte så konstigt med tanke på att vi var hemma vid ungefär fem på morgenon. Menmen, jag kan ju sova väldigt länge så det var inte så konstigt. ♥
Den här efterrätten var sååå god!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback