Lite om gårdagen och dagen

Filippa fyllde ju år idag och detta firade vi med utgång på kvällen. Jag och Liv åt middag på donken sedan åkte vi vidare till slussen där vi mötte upp Madde och Filippa. Vi gick hem till en kille som Liv och Madde kände sedan tidigare, vi var där i kanske två timmar eller något sedan började partyt ;) Vi hamnade i alla fall till sist på white room som nästan var tomt när vi kom dit, men det tog inte alls så lång tid tills det var fullt. Det visade sig att Camilla och Andrea också var där så kjag var lite med dem också. Tycker alltd det är lika kul att träffa människor som man egentligen inte har planerat att träffa. Anyway, så stannade vi på white till strax innan fyra eller något. Jag om Madde gick hem till mig och sov medan Liv och Filippa åkte hem till Liv. Duktig som man är så åkte självklart jag och Madde till skolan idag, vi hade psykologi och sedan webbdesign. Sedan blev det lunch ute i solen med Liv och Filippa på svea pizzeria. And guess what?! Jag åt upp en hel pizza! Woho! Det är andra gången jag gör det, haha. Det var sjukt varmt att sitta ute i solen och äta en varm pizza men det fungerade alldeles utmärkt ändå :) Vi gick hem till Liv efter lunchen och la oss och solade lite, men det var alldeles för varmt för att bara ligga still och vi blev rastlösa så vi åkte hem till mig i alla fall. Tanken var att vi skulle åka vattenskoter men så blev det inte. Det slutade med att jag hamnade framför datorn och började plugga lite rättskunskap medan Liv och Filippa halvsov lite i soffan. Allt är typ kaos här hemma just nu känner jag. Det var en kille här hemma imorse som instalerade persienner till alla fönster så det är lite stökigt, menmen. Det blev skitbra i alla fall. Skönt att ha persienner i mitt rum nu känner jag :) Aja, jag måste verkligen fortsätta plugga nu så jag klarar provet imorgon. Puss så länge! ♥
Jag, Cammi och Andrea igår

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback