Hatar det

Hatar verkligen när man kommer hem till en obäddad säng, ett riktigt stökigt rum med andra ord. Jag klarar verkligen inte av det. Visst om det är någon annas rum, då bryr jag mig inte så mycket. Men när det är mitt egna rum då får jag verkligen panik! Vilket jag fick nu när jag kom hem för ett tag sedan. Jag hade nämligen lite brottom imorse så jag hann varken bädda sängen eller plocka undan på lite småssaker. Men det har jag gjor nu :) Jag vaknade nämligen 20 i nio imorse och jag hade bestämt att jag skulle vara i gamla stan tio i så det var bara att springa hemifrån direkt när jag vaknade. Egentligen skulle vi ha sovmorgon till kvart i två idag men vi skulle på rättegång, ett av målen man måste göra i Rättskunskap för att bli godkänd, så det var bara att åka dit. Men det var faktiskt kul! :) Blev lunch på subway idag också, dock innomhus idag eftersom det blåste så kallt ute.
På vägen hem och i slutet av sista lektionen så fuckade mitt öga upp som det gör ibland. Och denna gång berodde det faktiskt inte på linsen utan på mitt öga. Jag tog ut linsen och det blev bara sämre. Jag hatar det. Tårarna bara rinner och alla tror att man gråter. Jag sprang ut från klassrummet in till toaletten för att fixa till det och så sitter det såklart massa människor utanför klassrummet som kollar på mig hur mycket som helst. Och sen när jag går ut från toaletten så har jag bara önnu mer tårar. Aja.
Nu är jag hemma i alla fall och ska göra lite våfflor! :D Puss! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback