Fredag

Hej på er! Har precis vaknat och ska väll börja göra mig i ordning för denna fredag. Jag ska möta upp mamma, mormor och syrran utanför Åhléns vid halv 12 för att handla pressent till Ville som har fyllt år :)
I Onsdags blev det utgång med Ida, syrran, Fredrik, Cammi och Andreas. Så himla kul! Jag träffade massa gamla klasskompisar vilket faktiskt också var kul. Efter lite mat på donken mitt i natten också så kom i lalla fall jag och Cammi hem till mig vid halv sex ungefär. Haha, och innan dess hände det ju lite roliga saker! :)
Igår vaknade jag och Cammi upp och var sjukt hungriga så vi gick tilll donken igen ;) Sedan gick jag hem igen och halvsov på ballkongen och passade på att njuta av det fina vädret :) Sedan blev det Asiatisk buffé med Felicia och Fredrik. Därefter gick jag hem och sov. Jag var verkligen så himla trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna. Aja nu såste jag fixa mig! :) Puss! ♥
Fler bilder kommer!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback