Dagen

Hej där! Det var ju faktist ett tag sedan sist och jag har hunnti med ganska mycket under den här tiden, men det skriver jag om i några senare inlägg tänkte jag :) Nu tänkte jag bara berätta lite om dagen som varit. Det har varit en underbar torsdag med mycket sol och värme, så himla skönt! Började dagen med webbdesign då jag och Liv faktiskt jobbade på förvånansvärt bra, sedan blev det kunch från subway som vi åt utr i solen :) Därefter åkte vi tillbaka till skolan och hade psykologi då det blev ännu mer solande. Vi skulle nämligen jobba i grupper och då satte sig alla typ ute och jobbade, vilket var otroligt skönt speciellt nu när det är så varmt ute :) Sista lektionen var företagsekonomi, därefter åkte jag och Liv till ringen och skulle fixa lite med nya kort till mig.. Jag är så klantig ibland alltså. Aja. Vi passade även på att köpa en varsin liten sak från glitter som verkligen kan vara hur fint som helst att ha, tillexempel på tävlingar. Vi måste bara få med resten av laget att tycka samma sak som oss ;) Aja, jag åkte hem efter det i alla fall och kollade på 90210. Bokat in en tid hos polisen, får se om jag går dit innan men om jag inte känner för det så har jag i alla fall en tid bokad där.
Jag och Felicia har precis lagat och ätit en supergod middag och nu ska vi snart gör våfflor med färska hallon och mango till efterrätt :D Yummie! Puss på er ♥
Såhär såg jag ut idag efter att ha ätit en godis...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback