30/4 & 1/5 - 2012

Valborg.
Jag hade natten innan precis komit hem från Lund och när jag vaknade vid två tiden på måndagen så började jag fixa mig direkt. Jag skulle vara hos Ida vid fem och kännde mig ganska stressad men jag han i tid. Tillslut var det jag, Ida, Andrea och Camilla som åt middag hemma hos ida, drack lite vin och körde beer pong med Kalles kompisar :) Jag och Simon gick vidare till semifinal men jag valde att inte delta i semifinalen eftersom jag höll på att fixa mig inför maskeradbalen som vi skulle åka till. Det var inte så mycket maskeradbal över hur vi såg ut men skitsamma, vi hade i alla fall skitkul på skivan :) Blev kanske lite spårat, jag tappade nycklarna och gjrejjer och försökte öppna dörren med mitt lipsyl, haha! Men det är så valborg ska vara ;) ♥
Cammi, jag och Andrea
Cammi och jag. Andrea, Cammi och jag


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback