2012-05-26

Efter skolan igår åkte jag och Camilla till medis och satte oss där och åt glass och njöt av solen. Så småning om åkte vi in till stan tillsammans med Liv, Simon och Norton för att leta efter kläder som vi ska ha på oss idag men även efter en present till Filippa. När jag kom hem var jag supertrött och somnade väldigt tidigt igår. Effie kom hem med mat från taco bar och efter jag hade ätit så somnade jag. Vaknade däremot väldigt tidigt imorse, redan vid halv sex. Men jag somnade om och gick upp vid nio ungefär. Eller jag låg kvar i sängen och kollade på big brother och lite annat :) Nu har jag precis duschat och funderar på att sätta mig på ballkongen ett tag tills håret har torkat. Sedan måste jag börja fixa mig lite, jag ska nämligen hem till mamma och äta middag ikväll :) ♥
Igår

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback