17:21

Var uppe och paddlade kajak imorse vi åtta. Jag hade förväntat mig mycket mer, dels av vädret men även av klassen. Jag hade verkligen hoppats på att det skulle vara soligt och skönt, men det var det såklart inte. Vi paddlade i en timme ungefär men det är verkligen mycket roligare när man kör själv. Det blev ju inte så mycket paddling överhuvud taget, men det hade jag i och för sig inte räknat med just med tanke på att vi var med klassen. Aja, det var ganska kul ändå. Jag åkte hem efter paddlingen och kollade på bb, och jag lyckades såklart somna. Jag måste sovit i tre timmar eller något, för idrotten slutade vid tio och sedan skulle min närsta lektion börja två, och jag vaknade tio minuter innan lektionen började så jag sov nog ett tag. Som vanligt nu mot slutet så känns alla lektioner helt värdelösa. Ta bara vår sista lektion som ett exempel, vi var där i tio minuter och det vi gjorde var att vi fick glass av läraren ;) Men jag klagar inte, det är ganska skönt faktiskt :)
Nu ligger jag i sängen och pluggar lite. Jag har ett prov i psykologi imorgon som jag måste göra. Lite segt att det är på A-tiden bara menmen, jag måste göra det. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback