MÅNDAG, MONDAY, LUNES

Är hemma efter en riktig lång dag nu. Men det känns på ågot sätt som att jag har hunnit med ganska mycket idag ändå :) Har ont i fötterna så mycket som jag har gått idag, jag och Filippa tog en liten promenad till skanstull när vi skulle åka till idrotten. Väl framme i hammarby sjöstad så körde vi ett mag test för att se om det har blivit något resultat sedan förra gången vi gjorde de där testen. Lite bättre hade man ju blivit i alla fal :) Därefter var det beep test, men jag kan verkligen inte springa, har så ont i benen så jag sparar det till nästa vecka istället och kommer förmodligen köra med min paralell klass. Vill ändå göra testet dels för att se om jag har blivit bättre men samtidigt för betygets skull. Jag och Filippa åkte vidare in mot kungsholmen faktisktm tog en till promenad till, ganska skönt ändå! :) Speciellt nu när det är så varmt i luften. Nu ör jag hemma i alla fall och måste verkligen äta något annars kommer jag nog dö snart tror jag. Är superduper hungrig! Puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback