TULLINGE TRUPP CUPP

Förlåt för den dåliga uppdaterinen under dagaran men jag har haft fullt upp och massa annat i tankarna. Idag var det tillexempel tävling. Första för mig på ungefär åtta år, det var sjukt kul men jag var ganska nervös faktiskt. Jag är ärndå fett stolt över mig själv, jag var med på allt och tycker ändå att det gick ganska bra :) Körde allt utan att ramla också, haha var lite nervös över att jag skulle faila på något av varven. Men det gick ju bra! :D Har tyvärr inga bilder från tävlingen nu men det kommer nog under helgen eller den kommande veckan, kanske till och med en film om ni har tur :)
Igår var det fredag, en väldigt lugn dag för mig med tanke på att vi skulle tävla idag. Var i skolan och skrev provet som förövrigt faktiskt gick bättre än vad jag trodde, vet dock inte resultatet än men ändå. Hade sedan rättskunskap och läraren var på något jobbigt rethumör, han vägrade att hjälpa mig och Filippa, sedan ville han gå hem när vi hade slutat och vi ville vara´kvar. Haha, nej men vi ville bara bli klara med uppgiften. Tillslut när vi fick lite hjälp så gick vi hem, eller vi mötte Liv vid medis och satte oss i solen och njöt lite, men jag fick seriöst panik på alla människor. Alla som gick förbi gav oss blickar och jag vet inte vad, vände sig om och kollade på oss, vad var det med alla igår? Förstår verkligen inte.. Aja, vi åkte hem till mig sen i alla fall och spelade lite kort och så. Sedan skulle Filippa hem och jag och Liv gick ut och åt middag. Mys! Sedan gick vi hem till mig igen och kollade på det mest irriterande avsnittet av Grey´s Anatomy jag någonsin sett. De sjuöng igenom hela avsnittet typ, så sjukt störande! Vi somnade i alla fall i tid och vaknade pigga idag vi halv tio och gjorde mannagryns frukost. Standard sådär innan tävlingar, i alla fall förut när man var liten och tävlade :) Vi gick hemifrån vid elva ungefär och var framme vid Botkyrka hallen i tid. Jag och Liv gjorde en väldigt fin entré där tycker jag, vi åkte nämligen ferrari dit :) Niiice :) När vi väl var där så var det bara att sätta igång med förträningen och köra järnet. Är somsagt ändå nöjd med min insatts och jag har haft sjukt kul idag så det är helt klart värt allt, att ha lite benhinneinflammation nu och så. Nu är det bara för oss att tagga till RM2 tävlingen som är om en månad ungefär då :D Nervöst! ♥
Jag är sämst på att at kort nu för tiden (vilket jag ska ändra på) så det får bli en bild från i fredags så vi satt vid medis och blev utstirrade.. Såg vi så konstiga ut?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback