TORSDAG

Börjar dagen med lite musik och en kopp kaffe perfekt såhär på morgonen :) Somnade väldigt tidigt igår. Jag kollade på big brother och lyckades somna. Orkade inte äta middag eller något, så jag sov vidare och gick upp imorse vid sex ungefär och känner mig faktiskt utvilad. Vilket är en väldigt skön känsa, det var så länge sen jag verkligen kännde mig pigg, men nu gör jag det och det ska jag ta vara på idag. I och med att jag sov hela dagen igår så ska jag nog hem till mamma idag istället och klippa mig :) Får se vilken tid jag åker dit bara. Liv fyller ju år idag så jag antar att vi ska göra något :) ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback