SÖNDAG

Söndag idag då, vilket betyder att det är skola imorgon. Vilket jag verkligen inte orkar. Nästa sak som jag ser fram mot är väll påsklovet då det förmodligen blir åre för mig, Ida, Lillis och Felicia. Men ingenting är bestämmt ännu så vi får se. Får se om jag hinner med allt jag måste göra imorgon annars får jag dela upp allting så jag gör resten på tisdag. Det är så typiskt att jag har heldag och går i skolan från åtta till fem på just måndagar för det är typ då jag har som mest saker jag måste hinna med att göra. Menmen. Imorgon är det träning också :D Har saknat det, men det är bara fristående träning imorgon vilket inte är lika kul som de vanliga träningarna är. Men jag vet att jag verkligen behöver komma imorgon för annars blir det nog inten tävling för min del. Jag måste lära mig fråståendet, har typ glömt bort hela nu medan jag har varit borta. Eller jag kunde det i och för sig inte så bra innan jag åkte heller, men då kunde jag i alla fall mer än vad jag kan nu ;) Jaja, jag ska se till att jag fixar det där.
Ska förmodligen träffa Liv och Filippa om ett tag, eller jag vet inte det beror på hur lång tid de tar på sig. De är tydligen och spelar ine en musikvideo. Jaja, jag får se hur det blir. Nu måste jag måla naglarna. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback