SÖNDAG

Hej på er, kom hem strax efter tre inatt eller något, firade ju som sagt Cammi :) När jag kom hem såg jag att det fanns lite bullar i köket så jag började äta några, lyckades få i mig fyra bullar. Haha. Tvättade bort sminket och gick och la mig och tror faktiskt jag somnade på tre sekunder, så himla skönt! Men sen vaknade jag vid nio och var hur pigg som helst så då satte jag på desperate och kollade på två avsnitt men bestämde mig faktiskt för att sova lite sen igen, vilket jag gjorde. Vaknade vid tre sen igen och nu ligger jag bara i sängen, funderar på att kolla på bigbrother kanske :) ♥
Det blev tyvärr inga bilder från min sida igår. Haha, det som jag hade lovat. Men som tur är så tog de andra lite bilder och här är en på mig, Alice och Andrea :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback