ROLIG DAG

Hallå där! Är hemma från skolan nu, vi slutade typ halv ett men efter skolan skulle vi äta lunch och så, så det tog lite tid. Vaknade imorse med världens huvudvärk som jag skrev i inlägget nedan, den höll i sig i typ fyra timmar också så jag höll typ på att dö känndes det som, men allt blev bättre med massa skratt och flumm från min och Filippas sida idag :) Vi hade en väldigt chill dag idag måste jag säga. Många långa raster. Jag och Filippa gick ner till Konsum och köpte lite bullar, calippo shots och fikade under rasten. Mumms säger jag bara! Det var så värt! Tre bullar blev det, en och en halv var plus glassen såklart. Vadå tjocka? Haha, men det är en av sakerna vi gör bäst tillsammans, äta massa mat :D Jag var med på Filippas tyska lektion idag också, fixade Filippas mobil så den är som gjord  för mig nu ;) Sedan gick vi till waynes för att äta wraps och lyckades få vänta i hela 50 minuter på maten. Fråga mig inte varför med de hade gjort något fel.. Som vanligt. På väg därifrån möttes vi av Madde och Granath som skulle klippa sig så vi passade på att hänga på in. Sedan åkte jag hem och nu tänkte jag kolla på Big brother. Sedan blir det plugg. Hatar det, men man måste prioritera vissa saker här i livet och just nu är det några uppgifter i skolan som måste in. Så jag har inte så mycket val, det är bara att göra det. Men som sagt, nu blir det BB! Puss! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback