PLUGG SÖNDAG

Kom precis på att jag har en uppgift som ska vara inne idag senast 23:59:59 så jag måste börja med den snart men jag tänkte hoppa in i duschen först. Uppgiften som jag ska göra är att analysera isvaksbadet som vi gjorde veckan innan lovet dock badade inte jag men jag har ju gjort det ett antal gånger tidigare så jag vet hur det känns och vet ungefär vad jag ska skriva om. Gillar faktiskt de praktiska delarna innom just idrott och hälsa kursen. Dem är ganska lätta att skriva plus att det ändå är ganska intressant. Så det är skönt att det inte var något annat ämne jag har en inlämningsuppgift i tills idag för det hade jag nog inte orkat med. Nu är det bara att skriva lite och hoppas på det bästa, vilket faktiskt brukar gå förvånansvärt bra innom just denna kurs :) Om jag ska komma någon vart är det väll lika bra att jag börjar duscha nu då. Bloggar mer sen :) Puss ♥
Lite bilder från VT :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback