LÖRDAG

Fyra månader kvar till Magaluf idag! :D
Mötte upp Liv och Filippa igår, jag och Filippa köpte godis och mötte upp Liv och sedan pkte vi hem till mig. Liv sov här och nu ska vi snart träna. Lite stressigt nu känner jag, eller inte nu men jag vet att det kommer bli stressigt sen. Ska gå en timme tidigare från tränigen och fixa mig lite i hallen sedan åka till Cammi för att äta middag med massa andra tjejer och därefter blir det utgåg :) Taggad :D Cammi fyller ju år imorgon så det blir utgång efter tolv. Aja, nu ska jag packa ner lite saker som jag måste ha med mig. Puss på er och ha en super lördag! ♥
En lite bättre bild på hur jag kommer att se ut ikväll. Ska försöka ta massa bilder inatt också som ni förmodligen får se sen :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback