LITE OM GÅRDAGEN

Efter skolan åkte jag och Filippa till slussen och åt lunch på subway, vi fördröjde tiden genom att kolla i affärer. Strax innan tre mötte vi upp Liv vid frisören där hon skulle bli fixad och fin :) Vi satt där ett tag och skålade med champagne och hade det jättemysigt! Jag och Filippa smet där ifrån precis innan Liv var klar med allt, vi skyndade oss till Axela där det skulle vara lite andra människor som firade Liv :) Men det hela blev lite misslyckat, jag och Filippa kom först av alla och skulle gå på toa, sedan kom Liv så vi gömde oss på toan ett tag för att vänta in alla andra. Haha, tror vi var inne på toan i typ tio minuter ;) Aja, det var jättemysigt där i alla fall. Kvällen blev kanske inte riktigt som vi hade planerat. Vi stannade kvar på Axela till stägning och sedan slutade allt med att tunnelbanan hade slutat gå och jag sov hemma hos Liv :) ♥
Jag måste bli bätter på att fota. Aja, lånar lite bilder från Filippa :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback