KLASSIKER

Har åkt på en klassiker, dvs en jobbig förkylning efter hemresan på planet. Vet inte alls varför jag alltid lyckas bli sjuk på hemresan.. Det kommer visserligen några dagar efter men ändå! Jaja. Jag kan berätta lite om dagen som har spenderats till största del i skolan. Dagen började med att jag verkligen inte kom upp ur sängen imorse så det blev lite stressigt mot slutet men det löste sig. Började klockan åtta idag och hade idrott på friskis i skanstull vilket jag inte alls var så taggad på. Därefter gick jag, Liv och Filippa till älskade subway och åt lunch, eller frukost kanske jag ska säga, jag hade varken ätit frukost på morgonen och sedan åt vi vid tio. Alltså blev det som en frukost för mig. Vi åkte sedan vidare hem till Liv och kollade på gårdagens Big brothet (som jag redan hade sett) bytte om och gjorde oss redo för skolan helt enkelt. Under de två sista lektionerna så kännde jag hur all min enegi bara försvann och jag började typ kallsvettas, jag som trodde att jag hade klarat mig från den klassiska förkylningen som jag alltid lyckas få efter hemresan. Men nää. Det gjorde jag tydligen inte. Åkte direkt hem efter skolan, eller jag och Felicia handlade lite mat på vägen hem. Haha, eller fyra propp fyllda kassar kanske inte är så lite? Aja, lagade lite mat direkt eftersom jag var svinhungrig. Kunde dock inte äta någonting typ, känner inte alls för mat när jag är sjuk. Så jag hoppade ner i ett varmt bad istället. Jag häll ju trots allt på att frysa ihjäl i köket, så det var riktigt skönt att lägga sig i det ångande badet. Så skönt att jag till och med lyckades somna med vattenkranen på och vaknade inte förrens jag hörde att vattnet svämmade över. Haha! Ibland undrar man ju hur man lyckas. Jag som brukar säga till Liv att hon kan somna vart som helst, men jag vet inte om jag tar priset. Det var något nytt i alla fall :)
Nu sitter jag i sängen med min morgonrock runt om mig och skakar för att jag fryser så mycket. Vem vet det kanske blir ett till bad för min del? Nää, tor jag ska ta en alvedon, lite nässpray och bafusin. Gör nog en kopp té också. Puss på er! ♥
Så här fina var jag och Liv idag när vi var hemma hos henne och bytte om ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Följa via bloglovin?

kram

2012-03-06 @ 15:47:14
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback