HURTARNA

Jag och Filippa börjar bli riktiga hurtar nu alltså, men det gillar jag! Vi har gått minst lika mycket idag om inte mer. Men det är så skönt! :)
Dagen började ganska stressig för mig, jag vaknade nämligen tio över sju och gick hemifrån fem över halv så jag var riktigt snabb idag. Slutade halv ett då jag och Filippa åkte till gullmars och gick sedan därifrån hem till Filippa som hade glömt sitt matkort hemma. Men somsagt vi är så sattsiga, så hungriga som vi var bestämmde vi oss ändå för att gå från gullmars hem till henne, vilket tog oss ungefär tio minuter kanske. Med en ännu hungrigare mage gick vi sedan tillbaka till gullmars och belönade oss själva med kebab. Inte alls lika gott som jag hade tänkt mig, men det var värt ändå. Vi Åkte sedan till fasta och kollade lite affärer där och så, gick runt i två timmar ungefär. Sedan åkte vi in till stan, fick gratis kaffe vid tc vilket var så värt för jag har varit sugen på kaffe hela dagen så det var perfekt :) Jag köpte två belöningar till mig själv faktiskt. Har inte handlat något på jättelänge så det var dags nu tyckte jag. Jag såg även lite andra saker som jag blev sugen på att köpa, men det ska jag vänta lite med :) Vi gick i alla fall ett bra tag inne i stan också så det har somsagt blivit en hel del promenader idag med.
Jag kanske ska möta upp Liv lite senare och fortsätta kolla i affärer, hon ska leta efter något hon kan ha på sig på lördag då vi ska fira henne hos sin pappa :) Aja, nu ska jag vila fötterna lite så får vi se hur planerna blir sen. Puss! ♥
En av sakerna finns i denna påse, virar det lite senare :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback