HEMMA!

Kom hem igår vid ett ungefär. Planet landade vid Arlanda tio i elva, tio minuter innan planerat vilket var skönt. Bussen som vi tog från Val Thorens till Geneve var lite sen och allt blev därför lite stressigare, men vi kom i tid och allt var lugnt. Eller haha, dom ropade ut i högtalarna "Holme and Irenheim, got to your gate" Eller något i den stilen. Vi var lite sena alltså, men åter igen han vi :) Vi blev hämtade av Idas mamma och pappa och närv vi kom hem konstaterade jag och Felicia att vi var väldigt hungriga och otroligt sugna på donken så vi gick ner till Kungsgatan och handlade med oss mat hem. Jag kan ju inte direkt påstå att maten var något vidare där borta, så det var riktigt gott med donken igår.
Vaknade strax innan elva idag och har precis tagit en dusch och sminkat mig. Håller på att laga lite mat gör jag också, sedan måste jag måla naglarna. Får panik på när det har lossnat nagellack. Puss! ♥
En bild från afterskin på La folie douce

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback