HEMMA FRÅN TRÄNINGEN

Aaaaj mina benhinnor! :( Orkar verkligen inte med det här, benhinneinflammationen kommer från ingenstans. Det är träning på onsdag också och sedan tävling på lördag. Om jag har lika ont som jag har nu så vet jag verkligen inte hur det kommer gå för min del.. Blir galen på detta. Om det är någon som vet vad man ska göra åt benhinneinflammation så kommentera gärna ;) Haha, behöver alla tips jag kan få känner jag. Aja, träningen gick ändå bra trotts den ständiga smärtan som jag hade i båda smalbenen. Känner att allt sitter nu, eller en balans måste jag öva mer på men den sitter på lördag :) Vi skulle fått våra dräkter idag men Agnes hade tydligen glömmt dem så vi får dem senare i veckan :) Måndagen har förövrigt varit riktigt bra tycker jag, bästa måndagen på länge! Både, jag, Liv och Filippa var i skolan och dagen började me idrott så vi körde massa styrketräning. Sedan åkte jag med Liv hem till henne och kollade på Big brother och sedan mötte vi upp Filippa vis Subway och åt lunch. Alla lektionerna gick otroligt snabbt idag för att vara måndag så det var riktigt skönt! :D Nu är det bara för mig att skriva en inlämning som ska vara inne ikväll och därefter är måndagen avklarad. Skönt! ♥
Vet inte om ni har sett min och Livs förlovningsring så bra så här får ni en bild på det :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback