HELLU

Heeej! Håller på att laga lite middag nu men den är snart klar så det blir perfekt till melodifestivalen. Haha, ska kolla på den tänkte jag :) Är helt slut efter träningen. Det blev lite mer träning än vad jag hade tänkt mig, men det behövdes. Körde fem varv flickis salto på tumbling, sedan två handvolt frivolt och därefter tre varv rondat sträckt. Allt detta på tubling alltså och jag skojar inte när jag säger att jag var helt slut redan efter första varvet. Men jag körde ändå. Sedan var det bara att gå  vidare till hopp då vi körde halv och hel skruvar, försökte ta det ganska lungt och det gick ju sådär. Aja, efter hopp hade vi trampolin och där var jag duktig och vilade :D Haha, men det höll ju i och för sig bara i tio minuter ungefär, man blir ju så taggad av att se alla andra i gruppen köra så det slutade med att jag också körde. Dock körde jag inte så komplicerade övningar så min kropp hade kvar lite energi i slutet ;) Liv och jag slutade på pressbyrån med en varsin cola, sååå gott! Har typ blivit beroende av cola nu på sistonde, förstår dig nu Liv :) Aja, nu ska jag ta lite mat och börja äta. Puss! ♥
Haha, kände för att lägga in den här bliden från i somras. Alla tre helt glada och jag helt bränd i ansiktet. Ååå vad jag vill ha sommar! :D

Kommentarer
Postat av: Filippa

Haha den är så härlig! Älskar den!<3

2012-03-11 @ 12:34:14
URL: http://ffll.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback