GÅRDAGEN

Bloggade inte så mycket alls igår pga lite olika anledningar så jag tänkte skiva lite om gårdagen nu istället. Hade först skola som vanligt. Hade bland annat spanska då jag och Ida satt och snackade om Val Thorens hela tiden, vill bara tillbaka! Det var typ en av de bästa resorna jag gjort faktiskt, vi hade det verkligen sjukt bra! Hade även idrott på eftermiddagen då vi skulle kötta och ta pulsen på massa olika övningar. Jag körde inte riktigt fullt ut med tanke på att jag fortfarande är så pass sjuk. Vi slutade vid fyra och då gick jag och Filippa och kollade i ringen lite. Jag har tappat bort ett par örhängen så jag är på jakt efter dem, men dom fanns såklart inte. Aja, jag får kolla vidare i veckan här inne i stan :) Filippa köpte hårfärg och det blev skitfint! :D Anyway, jag åkte hem och gjorde lite mat, tog en power nap på 20 minuter sedan var det bara att åka mot träningen. Tunnelbanan var försenad därför kom jag lite sent till träningen. Menmen, sånt är livet. Mådde så sjukt dåligt på träningen, men som min tränare sa: "Det är bra att du kommer Ida även fast du är sjuk, tävlingen närmar sig" Såklart att jag kommer! Man måste ju anstränga sig lite ändå :) Men idag mår jag typ ännu sämre så jag får se hur jag gör med träningen imorgon. Igår var det ju ändå bara fristående som är lugnare än de vanliga träningarna. Åkte i alla fall raka vägen hem och gick och la mig och sov när jag kom hem. Hur skönt som helst! ♥
Lite bilder lånade av Filippa från igår. Haha kolla våra händer på de två första bilderna. Jag hade på mig mina såkallade "smurf jeans" Ett par mörka jeans som jag köpte för ca. 1 år sedan men trots att de har blivit tvättade många gånger så färgar de av sig hur mycket som helst, kolla bara på våra händer...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback