FREDAG!

Jag är klar med svenskan nu också, hoppas den blir godkänd i alla fall :) Har testat lite kläder inför morgondagen också, det blir nog bra! :D Funderar dock på att köpa nya strumpbyxor imorgon, men vi får se hur jag gör :)
Liv var inte i skolan idag heller, men jag och Filippa tvingade henne att äta lunch med oss. Subway blev det. Därefter gick vi till skrapan och kollade på skor och sedan gick Liv hem och jag och Filippa fortsatte mot ringen. Kollade lite och åt kakor. Gick in på Åhléns och fick håret fixat av en stylist som var där :) Perfekt såhär till fredagen, jag körde på lite volym och Filippa fick lockar. Juste, jag testade den nya fantan idag också och jag rekomenderrar den verkligen inte! Den var inte god :( Både jag och Filippa blev super besvikna. Aja, sånt är livet. ♥
Bläää!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback