FORTFARANDE SJUK

Det går inte som planerat vad det gäller min förkylning.. Jag mår typ ännu sämre nu :( Har fått lock för öronen så jag hör typ ingenting alls. Det känns som att alla pratar i en bubbla, och jag hör mig själv som att man håller för öronen. Det är skit jobbigt! Vill bara bli frisk nu, ska på tjej middag på lördag så då måste jag verkligen vara frisk, orkar inte må dåligt då liksom. Aja, annars får jag göra det bästa av situationen, vilket lär vara att ta massa alvedon, halstabletter och göra allt för att koppla bort förkylningen. Men det börjar som sagt bli lite tröttsamt nu, jag har varit sjuk i en och en halv vecka nu och det är verkligen inte kul! Aja, ska sluta klaga nu. Haha. Men det vore seriöst toppen om det fanns typ en nässpray fast till öronen, då kanske locket i alla fall skulle försvinna. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback