.

Åååå! Kan inte sova men jag är sjukt trött och skulle verkligen vilja sova nu. Men det går ju somsagt inte. Har försökt nu i två timmar ungefär och jag börjar lessna nu, ska upp tidigt imorgon också, börjara ju åtta. Vet redan nu att jag inte kommer klara av morgondagen med så lite sömn som jag kommer få inatt, om jag nu somnar någon gång. Ibland önskar jag att jag hade den talangen som många har att de kan somna på tre sekunder, medans man pratar med dem på kvällen så somnar de. Eller när man pratar i telefonen och helt plötsligt blir det helt tyst. Jag är raka motsattsen mot dem. Fast jag är väldigt bra på att somna på dagarna då jag absolut inte ska sova, men det är inte alls samma sak ;) 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback