DUKTIGA JAG

Har fått väldigt mycket gjort idag känns det som. Varit i skolan, köpt trikåer till tävlingen, pluggat företagsekonomi och skickat in en inlämning inom företagsekonomin. Pluggat psykologi, lyckades skriva hela 9 A4 i mitt block och allt det ska jag kunna tills imorgon. Vilket jag inte kan än, men jag ska fortsätta lite nu och sedan lite imorgon innan skolan också. Betalat en räkning. Allt detta plus det vanliga, lyssna på musik, äta snacka om lita allt möjligt med familjen osv. Känns som jag har gjort mer för jag är verkligen helt slut just nu. Men det är bara att bita ihop ett tag till och försöka få in lite mer av psykologin i huvudet. Imorgon är det fredag :D Jag ska upp ganska tidigt för att duscha och sedan gå till Mood gallerian som öppnar imorgon. Vad jag har hört och läst så ska det vara en bra galleria med många bra butiker i :) Helt perfekt att den nya gallerian bara ligger 100 meter från porten. Eller som pappa sa: kanske lite farligt? Haha. Jaja. Ska bli kul att gå dit imorgon i alla fall och kolla läget lite :) Puss på er, vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback