ÄNTLIGEN FREDAG!

Hej på er, sitter i mitt rum och dricker té just nu. Jag och Felicia var tidigare ute ett tag, gick till Mood gallerian och kollade lite. Riktigt bra affärer faktiskt! Kul med lite annorlunda butiker också :) Ska snart börja dra mig till skolan och skriva ett prov i psykologi, ärligt talat så har jag ingen aning om hu det kommer att gå, men jag hoppas på det bästa. Får se om jag stannar på rättskunskapen också, men jag tror faktiskt att jag gör det.
Ska i alla fall möta upp Filippa utanför Konsum och handla lite mat innan vi börjar så jag tror jag måste börja gå nu. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vet du hur man gör header till bloggen ?:)

2012-03-24 @ 13:00:39
URL: http://kunskapislam.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback