ÄLSKADE ONSDAG

Hej bloggen! Onsdag idag ju, tog lite sovmorgon imorse vilket jag verkligen behövde vill bara bli frisk nu. Måste vara friskt tills i helgen i alla fall :) Mötte upp Ida och Cammi kvart över elva vid thaien och åt lunch, var dock inte så hungrig så jag stoppade ner maten i väskan och tänkte äta den nu istället. Köpte kaffe efter maten och gick därefter till spanskan. Stannade kvar lite i skolan med Cammi och Ida men åkte hem när deras lektion började. Jag hade planerat att ta 76:an hela vägen till kungsträdgården för att springa in på banken på Hamngatan, men bussen körde en helt annan väg och det slutade med att alla gick av så jag satt kvar ensam på bussen. Skönt! Satt väll på bussen i en halv timme ungefär och gick av vid djurgårdsbron och tog en liten promenad längst vattnet mot Nk. Passade på att kolla i lite affärer men hittade nästan ingenting alls (vilket är skönt) förutom örhängerna då då :) Kom hem för ett tag sedan och tänkte att jag ska äta lite thai nu och läsa Cosmo, sedan blir det lite plugg. Puss! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback