28 MARS

Onsdag idag då. Segt. Vill bara ha fredag nu, för jag orkar verkligen inte med skolan längre. Tur att det är lov snart i alla fall, annars hade jag varit "sjuk" i typ en vecka för jag orkar inte skolan just nu.
Aja, det har väll inte hänt något speciellt idag än så länge. Men jag tror att jag ska hem till mamma sen lite senare, hon ska klippa mig, men jag får se om jag orkar det idag. Är så stört trött. Plus att jag inte sover något på nätterna, fråga mig inte varför för det vet jag knappt själv om jag ska vara ärlig. Men den här veckan har jag sovit max tre timmar varje natt om ens det. Något är ju fel. Så nu ska jag kolla på 90210 och Big brother och vila lite. Det skulle ju inte vara helt fel om jag somnade också. ♥
En bild på Filippa och mig igår från farsta centrum

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback