2012-03-09

Åkte direkt hem till mamma efter dagens två lektioner som jag hade i skolan. Dessa två lektioner känndes som en evighet! Kanske kan bero på att jag inte känner mig riktigt frisk än utan satt där helt febrig och utan energi, menmen. Imorgon ska jag hem till mamma vid elva tiden ungefär för att baka med Linus, Ville och Isa och direkt efter det blir det träning. Vet dock inte om det kommer bli så mycket tränande för min del men jag måste i alla fall dit annars får jag inte vara med på något varv på tävlingen vilket skulle vara lite tråkigt. Så jag ska försöka fixa det där imorgon :) Vi ska tydligen träna på strömmen och lite sånt. Har än så länge inga planer om vad jag ska göra efter träningen men det kommer väll något under dagen får jag hoppas :) ♥
Haha, sämsta och fulaste bilden på mig just nu ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback