Yesterday

Jag och Felicia åkte till Mariatorget igår där vi mötte upp mamma, Linus och Ville. Vi gick sedan vidare till donken och köpte med oss en hel del mat som vi sedan åt i parken. När de sedan blev för kallt för att sitta ute så gick vi hem till mamma, jag tog en dusch, fixade naglarna och lekte med syskonen. Supermysigt! Jag stannade kvar medan Felicia åkte till jobbet. Jag och mamma gick ner i källaren och tog fram gamla kort som jag kollade på. Sedan åt vi middag och efter middagen blev det solning. När jag kom hem till pappa igen så blev det en till middag ;) Haha. Aja, nu ska jag bara klä på mig lite snabbt sedan ska jag gå mot Åhléns och möta upp mamma. Puss! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback