Vad är det här?

Vad är det för väder egentligen? Ibland undrar men ju om det är sommarlove eller höstlov.. Aja, skönt att det var så fint väder i fredags på midsommar! :D Jag och Felicia möttes upp strax innan fyra och åkte mot värmdö marknad där vi blev hämtade av Andreas, Oliver och Tomas. När vi väl kom fram så var det bara att sätta igång direkt. Så småningom blev det lite mat, bad, kub, beer pong, dans och allt möjligt. Det var verkligen en superbra dag förutom att jag förlorade i beer pong mot Fredrik, men det tog jag igen nästa dag så det var ingen större fara ;) För det blev så att dagen efter midsommar dvs lördagen så åkte de flesta hem men jag, Felicia, Fredrik, Ilian och Tomas var kvar hela dagen och stannade tills på söndag. Det blev ännu mer bad i poolen men även i vattnet senare på natten när vi bastade. Så himla skönt! Det känns som att jag har hunnit med hur mycket som helst de senaste dagaran vilket är otroligt skönt!
Igår när vi kom hem från Ingarö så gick jag typ direkt hem till Jacob, vi kollade på film och lite sånt. Han åker till Turkiet imorgon och därefter direkt till Italien så han lär ju få lite sol i alla fall, Men detta påminner mig bara om att det faktiskt inte är så lång tid kvar tills jag åker iväg :) 
Idag har jag lämnat lite saker på posten, kollat runt i affärer med syrran och hittat ett par skor som jag bara måste ha! Får se om jag kanske kköper dom imorgon eller i helgen kanske, jag ska sukta mig själv o några dagar genom att vänta med att köpa dom på några dagar för då när jag väl köper dom så kommer det verkligen att vara ren lycka! Haha, låter helt sjukt men jag ska verkligen ha dem, så enkelt är det. 
Nu ligger jag i sängen bara och ska kolla på pb eller ph, får se. Imorgon har jag planer för hela dagen. Puuuuss! ♥
Här är bara några av alla bilder, det kommer fler! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback